Klachtenregeling

Wij vinden het belangrijk dat je 100% tevreden bent over jouw aankoop. Toch kan het gebeuren dat niet alles gaat zoals gepland. Als je een klacht hebt dan helpen we je graag.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar webshop@houtenspeelgoedtrein.nl. Beschrijf je klacht zo specifiek mogelijk. Wij gaan vervolgens ons best doen om te kijken of we je klacht kunnen oplossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je klacht aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Voor het retourneren van het product vind je hier meer informatie.